انواع جراحی بینی
نوشته شده توسط : دکتر بصام

انواع بینی و نوع جراحی های آن ها

انحراف بینی
بسیاری افراد بدون این که بدانند بینی شان دچار انحراف است، به زندگی ادامه می دهند و از عمل جراحی بینی استفاده نمی کنند. این امر به این خاطر است که انحراف بینی در اغلب موارد مشکلی نیست که با نگاه کردن به آینه مشخص باشد.
انحراف بینی زمانی ایجاد می شود که استخوان های بینی یا سپتوم به طور دقیق در مرکز صورت قرار نگرفته باشد. در نتیجه به نظر می رسد که بینی به یک طرف کج شده است.
در اغلب موارد، انحراف بینی به طور ارثی به وجود آمده است. با این حال، ممکن است در اثر ضربه یا آسیب به بینی نیز ایجاد شود.
متخصص زیبایی قادر است شکل سپتوم و استخوان های بینی را تغییر دهد و آن را به طور دائم به حالت صاف و متقارن درآورد.
پهن بودن بینی
برخی افراد فکر می کنند که ظاهر بینی شان از روبرو و یا شاید حتی از کنار، خوب به نظر می رسد؛ اما چیزی که از آن ناراضی هستند، ضخامت بینی شان است و به همین دلیل تمایل به باریک کردن بینی نوک پهن خود دارند.
چنانچه بینی پهنی دارید، عوامل زیادی وجود دارند که تعیین می کنند چه نتایجی از عمل رینوپلاستی می توانید انتظار داشته باشید.
اگر پوست اطراف بینی تان خیلی ضخیم است، جراح بینی می تواند شکل بینی را تغییر دهد و یا شاید ممکن است بتواند آن را کمی باریک تر کند، اما به دلیل ضخامت پوست آن، ممکن است به اندازه ی دلخواه نتوان بینی را باریک کرد.
به هر حال اگر بینی شما به دلیل ساختار استخوانی آن پهن است، معمولا توسط عمل زیبایی بینی می توان پهنای بینی را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داد.
بزرگ بودن بینی
چنانچه بینی شما برای صورتتان به وضوح بیش از حد بزرگ است، شما این شانس را دارید که سایز بینی تان را به میزان زیادی کاهش دهید. اغلب بینی های بزرگ دارای ساختار زمینه ای استخوانی بزرگی هستند که باعث می شود تغییر شکل آن نسبتا راحت باشد و باید تحت جراحی بینی استخوانی قرار بگیرند.
به هر حال مهم است که به خاطر داشته باشید که اگر بینی بزرگی دارید، پزشک متخصص جراحی بینی لزوما قادر نخواهد بود بینی شما را خیلی کوچک کند.
این امر به این دلیل است که بینی را تا حدی باید تغییر شکل داد که بر روی صورت ظاهر طبیعی داشته باشد. اگر برای مثال جراح بینی شما بیش از حد بینی تان را کوچک کند، در این صورت ممکن است با سایر اعضای صورتتان متناسب نباشد، و در نتیجه ظاهر خوبی نداشته باشد.

large-1464388842-507-this-is-why-your-nose-looks-like-it-does





:: برچسب‌ها: بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,جراحی زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: